studies..homework...school.....

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 12 May - 1:49

got tips from where???
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Sat 12 May - 12:09

qing teacher gives them tips for exams...my teacher doesnt . Sad

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by larissa on Sat 12 May - 15:25

my teacher alwiz does...if they dont..i`ll bag them till they give...ahah..i am really good at that man..hah..
avatar
larissa
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1318
Age : 26
Place I Live : err like seremban!!!
Love To : surf da net...yay!!!
Registration date : 2007-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 12 May - 15:51

wait tips as in wat topic will come out or wat??
ask qing la nex time...think smart...lol
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by larissa on Sat 12 May - 16:32

yea...yea...think smart...work smart///
avatar
larissa
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1318
Age : 26
Place I Live : err like seremban!!!
Love To : surf da net...yay!!!
Registration date : 2007-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 12 May - 17:27

yay!!!...
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Sun 13 May - 23:57

Bukit mewah students form 4 and above. Get yourselves ready~!Smile
2 weeks of exams ahead!!! lalalala.

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Mon 14 May - 0:10

summore wat r u doin here huh????
other schools aso got k....
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by larissa on Mon 14 May - 20:08

yea man...give it to him jess...ajaja.
avatar
larissa
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1318
Age : 26
Place I Live : err like seremban!!!
Love To : surf da net...yay!!!
Registration date : 2007-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Tue 15 May - 0:05

tmrw got english!!!
Razz examsss...

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 19 May - 19:11

haha.....english is the 1st subject we're sitting 4.........geogt is the last....
yay!!moral is b4 the hols....
booo...mz study moral....
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Sat 19 May - 23:51

I got bio, chemistry, accounts, physics for the coming week.

Then straight after that. Worse. Got 3 days camp.
From Friday to sunday. Means not coming to cell and church. Sad
Gonna be more tiring!!!



_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sun 20 May - 0:46

nvm.....be a blessing then by passing ur subjects & being diff in the camp...
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by larissa on Sat 26 May - 23:55

hmm........homework....
avatar
larissa
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1318
Age : 26
Place I Live : err like seremban!!!
Love To : surf da net...yay!!!
Registration date : 2007-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sun 27 May - 0:14

gah...i jz remembered i got folios & hav 2 study...haih..wait till 1 day la....
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by seokqing on Sun 27 May - 1:37

gogogo..
dun waste time..
go jess..
i support u..
mentally..
hehe...
avatar
seokqing
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1524
Age : 27
Place I Live : sumwhere not look lik heaven
My Blog : err...find in msn...
Love To : luv...hv fun...watch horror movie..muahaha..
Registration date : 2007-01-31

View user profile http://www.friendster.com/jcbliever

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Sun 27 May - 15:41

jessamine wrote:gah...i jz remembered i got folios & hav 2 study...haih..wait till 1 day la....

Your one day when ar?

2 days before the holidays end? Smile
hahaa!Very Happy
better do it fast then can at least enjoy a bit. Wink

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sun 27 May - 17:59

lazy la........so super thick compare 2 st.paul.....
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by larissa on Mon 28 May - 0:58

haha........]
yea homeworks........
avatar
larissa
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1318
Age : 26
Place I Live : err like seremban!!!
Love To : surf da net...yay!!!
Registration date : 2007-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Mon 28 May - 10:11

i said folios la....where are u...in dreamland ah???
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by seokqing on Tue 29 May - 22:22

larry wrong place..
haha..
dreamland not here..
avatar
seokqing
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1524
Age : 27
Place I Live : sumwhere not look lik heaven
My Blog : err...find in msn...
Love To : luv...hv fun...watch horror movie..muahaha..
Registration date : 2007-01-31

View user profile http://www.friendster.com/jcbliever

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Wed 30 May - 2:24

dreamland at qing place.

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by seokqing on Wed 30 May - 20:42

haha..
erm..
no..
where is dreamland i oso duno le..
haha..
avatar
seokqing
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1524
Age : 27
Place I Live : sumwhere not look lik heaven
My Blog : err...find in msn...
Love To : luv...hv fun...watch horror movie..muahaha..
Registration date : 2007-01-31

View user profile http://www.friendster.com/jcbliever

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Thu 31 May - 0:10

in your mind la doink!

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Thu 31 May - 10:33

hu say???
m6y dreamland is on my bed......
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Thu 31 May - 11:13

man talking but folios and homework and school makes me sleep. zzz. couldnt keep awake.

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by Jeremy on Fri 1 Jun - 16:29

joeltay17 wrote:man talking but folios and homework and school makes me sleep. zzz. couldnt keep awake.

Haha.ur d 1st person who said this la.

Jess,did u read Derrick's post???Do work now.If keep it for later die early la...dnt worry,i support u in ur work...
avatar
Jeremy
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 761
Age : 26
Place I Live : Somewhere on Earth where God place me
My Blog : http://jermkcf.blogspot.com
Love To : Listen to music,singing,on9,hanging out with frens
Registration date : 2007-02-03

View user profile http://www.friendster.com/35028403

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Fri 1 Jun - 16:29

The member Jeremy has done the following action : Roll dices

2 times
Results :
   
avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by Jeremy on Fri 1 Jun - 16:30

wats d dice 4 act?
avatar
Jeremy
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 761
Age : 26
Place I Live : Somewhere on Earth where God place me
My Blog : http://jermkcf.blogspot.com
Love To : Listen to music,singing,on9,hanging out with frens
Registration date : 2007-02-03

View user profile http://www.friendster.com/35028403

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Fri 1 Jun - 18:54

man i dont even know.... Razz. it says you had done the act. and i dont know whats going on. totally.

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 2 Jun - 11:49

pls u can oni b terpesong or blur u can't hav 2 together....thats bad...
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by seokqing on Sat 2 Jun - 15:29

means wat ??/
avatar
seokqing
A Crazy b4-you-expire Addict. Don't try to stop me.

Number of posts : 1524
Age : 27
Place I Live : sumwhere not look lik heaven
My Blog : err...find in msn...
Love To : luv...hv fun...watch horror movie..muahaha..
Registration date : 2007-01-31

View user profile http://www.friendster.com/jcbliever

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by Jeremy on Sat 2 Jun - 18:37

Jess,wat la u sayin???
avatar
Jeremy
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 761
Age : 26
Place I Live : Somewhere on Earth where God place me
My Blog : http://jermkcf.blogspot.com
Love To : Listen to music,singing,on9,hanging out with frens
Registration date : 2007-02-03

View user profile http://www.friendster.com/35028403

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by joeltay17 on Sat 2 Jun - 20:12

jessamine wrote:pls u can oni b terpesong or blur u can't hav 2 together....thats bad...

Seems everybody is confused what you're trying to say. Smile

_________________
Let our hearts burn with a flame, A fire comsuming all for Your Son's holy name.
In the world, we'll be the different.
The Difference.

avatar
joeltay17
Administrator. Beware. I control. =p.

Number of posts : 2149
Age : 27
Place I Live : Your house.
My Blog : Doesn't really exist.
Love To : Talk with guitars.
Registration date : 2007-01-30

View user profile http://www.friendster.com/joeltay17

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by jessamine on Sat 2 Jun - 23:34

like u can't be terpesong and blur at the same time & if u do thats bad.......get it?
avatar
jessamine
A b4-you-expire Addict. Cheers.

Number of posts : 609
Age : 25
Place I Live : u ain't no need 2 know
Love To : sleep......eat........on9.....
Registration date : 2007-02-01

View user profile

Back to top Go down

Re: studies..homework...school.....

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum